Liebster Blog Award #1


Pytania od:

1. Od jakiej książki zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
Moja przygoda z czytaniem rozpoczęła się od książki autorstwa J. K. Rowling pt. Harry Potter i Kamień Filozoficzny :) Kiedy zawitałam do świata magii zrozumiałam, że to czytanie jest prawdziwą magią...

2. Dlaczego powstał Twój blog?
Założyłam mojego bloga ponieważ kocham książki i chciałabym dzielić się tą pasją z innymi.

3. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata (szczególnie zielona).

4. Ulubiony bohater literacki wszechczasów?
Anna Smith, bohaterka książki "Plan" autorstwa Patrycji Gryciuk.

5. Masło orzechowe czy nutella?

Tylko i wyłącznie nutella <3

6. Zdarzyło ci się popełnić jakąś nietypową gafę związaną z książkami?

Nie przypominam sobie :/

7. Najbardziej znienawidzona postać z książki/filmu?

Nie mam takiego. Lubię wszystkich bohaterów książek, które czytam. Jednych mniej, drugich bardziej, ale nie zdarzyło się jeszcze żebym, któregoś znienawidziła.

8. Ulubiony czarny charakter?

Hmmm...Sama nie wiem. Jeśli miałabym wybierać to byłby chyba Lord Voldemort z Harry'ego Pottera

9. Czy dopasowujesz zakładkę do czytanej książki

Tak. Mam bardzo dużo zakładek (uwielbiam je kolekcjonować) i każda ma swoją książkę.

10. Wolisz zakupy przez internet czy raczej tradycyjne chodzenie po sklepach?

Jeżeli chodzi o zakupy książkowe to odpowiedź brzmi...tylko i wyłącznie internet :)

11. Zdrowe odżywianie, owoce i warzywka czy raczej hamburgery, hot dogi i frytki?
Zdrowe odżywianie, owoce i warzywka, ale czasami nie potrafię odmówić sobie frytek :D


Za nominację bardzo dziękuję autorce bloga To Read Or Not To Read, a ja nominuję:








A oto moje pytania:
1. Twoja ulubiona książka?
2. Ulubiony bohater?
3. Biała czy czarna czekolada?
4. Wolisz kupować książki czy raczej wypożyczać?
5. Czy masz ulubione miejsce do czytania?
6. Ulubiony polski autor?
7. Ulubiony zagraniczny autor?
8. Ulubiony bohater książkowy?
9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
10. W skali od 1 do 10 określ swoją szybkość czytania.

Wy również możecie odpowiedzieć na moje pytania. Piszcie odpowiedzi w komentarzach :) będzie mi bardzo miło ;)

Amy

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Bardzo dziękuję za nominację. To już moja druga. Z chęcią odpowiem na pytania.
    Widzę, że blog jest nowiutki :) Szablon w swojej prostocie mi się podoba....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto moje odpowiedzi, dziękuję za nominację! :) http://hopeinbooks.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-awards.html#more

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka