Libster Blog Award #2

Witajcie!
Dzisiaj przechodzę do Was z LBA#2, które czekało na mnie bardzo, bardzo... bardzo długo, bo aż 2 miesiące.
Za nominację ogromnie dziękuję autorce bloga In Bookland.

A oto moje odpowiedzi:
1. Największy lęk?
PAJĄKI!!! Panicznie się ich boję!

2.Książka, która wywróciła Twoje życie o 180 stopni?
Powtarzałam to, powtarzam i będę powtarzać! Książka, która wywróciła moje życie do góry nogami to "Plan" autorstwa Patrycji Gryciuk.

3. Gdybyś miała do końca życia czytać tylko jedną książkę, która by to była?
I kolejny raz się powtarzam. Byłaby to książka "Plan" :D

4. Ulubiony napój?Zielona herbata.

5. Książka, którą wszyscy się zachwycają, a Ty wręcz przeciwnie?
Nie ma takiej. Każda, którą przeczytałam w moim życiu podobała mi się. Może jedna mniej, a druga bardziej, ale jeszcze nie trafiłam na taką...chociaż nie! Jest jedna, "Elita" Kiery Cass. Tak. Tak książka mi się nie podobała.

6. Czytasz poezję?
Raczej nie.

7. Gatunek literacki, po który sięgasz najrzadziej bądź wcale?
Science fiction.

8. Noc czy dzień?
Noc.

9. Ulubiona pora do czytania?
Deszczowe popołudnie :)

10. Używasz zakładek? Jeśli nie, jak zaznaczasz strony?
Używam zakładek.

11.Najdziwniejsza sytuacja w Twoim życiu?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie :D

Moje pytania:
1. Ulubiony polski pisarz.
2. E-book czy książka papierowa?
3. Czy słuchasz muzyki przy czytaniu?
4. Ulubione miejsce do czytania?
5. Ulubiona przekąska/napój podczas czytania?
6. Czy książki w Twojej biblioteczce mają swoje stałe, specjalne miejsce?
7. Czym zakładasz książki (zakładki itp.)?
8. Książka z najpiękniejszą okładką na świecie?
9. Książka z wartościowym przesłaniem? Dlaczego akurat ta?
10. Ile książek liczy Twoja biblioteczka?
11. Jak szybko czytasz?

Nominuję:
1. Czytane z wiatrem i pod wiatr
2. IzaReads
3. Hope In Books
4. My Little Library
5. To Read Or Not To Read
6. What are you readng, Juliet
7. Isabel Reads
8. Łowczyni książek
9. Poczytajmy coś!
10. Galeria książek
11. Zagubiona w słowach


Do następnego napisania :* 
Amy Hall

18 komentarzy:

  1. Po "Plan" jeszcze nie sięgnęłam, ale skoro to tak dobra książka, będę musiała się z nią jak najszybciej zapoznać ;) Też zawsze używam zakładek, denerwują mnie latające wszędzie świstki papieru, chociaż czasami nie mam wyboru i gdy nie mam nic innego pod ręką muszę ich użyć. Pozdrawiam ;D
    http://booksbyshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardzo, bardzo, bardzo... bardzo gorąco polecam Ci "Plan", ale też z doświadczenia wiem, że nie każdemu przypada do gustu. Kilku osobom poleciłam, przeczytały i stwierdziły, że to nie dla nich :/ Ale zawsze warto się samemu przekonać, ale jeszcze raz powiem, że ja osobiście ci ją bardzo gorąco polecam ;)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Co do powieści science fiction- też rzadko po nie sięgałam. Ostatnio miałam okazję przeczytać Dżunglę Dariusza Sypenia i muszę przyznać, że mnie zauroczyła! Tym bardziej, że autor jest polakiem ;)
    Także w wolnej chwili polecam Ci sięgnięcie po tę książkę, może i Ciebie przekona, że science- fiction wcale nie jest takie złe ;)

    Pozdrawiam,
    rude. ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie, może się skuszę? :)

      Usuń
  3. Plan - tak ją wychwalasz, a ja wciąż nie mogę jej złapać. .:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie masz okazji przeczytać czy nie możesz nigdzie dostać egzemplarza? :D

      Usuń
  4. Czasami aż się dziwię ile osób boi się pająków, wraz ze mną oczywiście.. :D Dzięki za nominację, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. To moja największą fobia :D już nie mogę doczekać się Twoich odpowiedzi na moje pytania :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. O, mi też nie podobała się "Elita", a inni się zachwycają! Ale pająków raczej się nie boję, chyba że tych dużych, włochatych.
    I też uwielbiam czytać w deszczowe popołudnia.
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczowe popołudnia są najlepsze :D

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Nie słyszałam o "Planie", ale z chęcią się z nim zapoznam, skoro polecasz. Mi najlepiej czyta się pod wieczór, chyba że to niedziele, wtedy do południa i nie potrafię wytłumaczyć tego fenomenu niedzieli ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać "Plan". Dla mnie jest najlepszą książką jaką w życiu czytałam :D

      Usuń
  7. Gratuluję nominacji :) O , ja też uwielbiam deszczowe popołudnia :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* W deszczową pogodę najlepiej się czyta. Tworzy się taki fajny klimat :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję Ci za nominację :3 Postaram się odpowiedzieć na nią w miarę możliwości jak najszybciej , gdyż zadałaś mi bardzo fajne pytania :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Jak ją zrobisz to koniecznie mnie o tym poinformuj :D

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Również nie znoszę, nie cierpię pająków i poezji ;P
    Bardzo dziękuję za nominację. Odpowiedzi na pytania udzieliłam w najnowszym poście.
    Zapraszam
    http://izareads.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-10-11-12.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Już wpadam na Twojego bloga ;)

      Pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2014 My Library , Blogger