Gdzie kupuję książki?



Dzisiaj przychodzę z postem, który zapewne zainteresuje wielu z Was. Jak już większość zdążyła zauważyć po tytule dzisiaj przedstawię Wam kilka księgarni, w których kupuję książki. Wszystkie, które wymienię to księgarnie internetowe, bo uważam, że w stacjonarnych ceny są zbyt wysokie, a promocję zdarzają się stosunkowo rzadko w porównaniu z internetowymi.
(Loga zawierają linki. Wystarczy kliknąć, a zostaniecie przeniesieni na stronę księgarni).



Aros jest moim ulubionym dyskontem książkowym. Wysyła jest tania, szybka (2,99 zł za paczkę w RUCHu) i co najważniejsze - każda książka kosztuje tam ok. 30% taniej niż normalnie. Dodatkowym plusem jest to, że można znaleźć tam zagraniczne książki w bardzo przystępnych cenach.






Matras jest dobrą księgarnią. Często zamawiam tam książki przedpremierowo, ponieważ zawsze są ok 22% procent taniej niż cena okładkowa i czasami zdarza się, że są mi dostarczane przed oficjalną datą premiery. Poza tym można tam kupić naprawdę tanie książki i często są organizowane duże promocje.



Nie przeczytane.pl to kolejna księgarnia, w której kupuję książki w naprawdę okazyjnej cenie.


To są moje ulubione strony, na których kupuję moje książki, ale poza tym polecam Wam również:


A co do stron na których możecie znaleźć ebooki to moim faworytem jest zdecydowanie Virtualo.

Natomiast jeśli chcecie za darmo przeczytać lekturę szkolną to zdecydowanie wolne lektury są w tym przypadku najlepsze.



A Wy, gdzie kupujecie swoje książki? jeśli znacie jakieś księgarnie lub strony gdzie można kupić tanie książki koniecznie dajcie znać :) Do następnego napisania

Amy

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Ja też bardzo lubię Arosa, ale ostatnio książki już nie były tak tanie, jak zazwyczaj. Dlatego też skorzystałam z oferty nieprzeczytane.pl i muszę powiedzieć, że interes świetny. Kupiłam naprawdę potężne książki, za które normalnie zapłaciłabym ok 40 zł. W tej księgarni żadna nie przekroczyła 30, a kupiłam 14 książek. Suma i tak wyszła zabójcza, ale nie tak, jak normalnie. Niby za przesyłkę zapłaciłam 6,99, ale w porówaniu z książkami, to nic. Wpadnij do mnie na konkurs, jeśli jeszcze go nie widziałaś ;)
    Pozdrawiam
    nalogowy-ksiazkoholik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję udanego "polowania" na książki :D Już zaglądam na konkurs ;)

      Usuń
  2. Do tej pory bardzo ceniłam sobie Arosa, ale ostatnio zamawiałam na Platon24 i również byłam zadowolona. Świetne przeceny i dostawa szybka :)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie księgarnie znam i także polecam. Zdecydowanie taniej wychodzi niż w Empiku, a to znaczy, że można kupić więcej za mniej albo za tyle samo <3


    Zapraszam do siebie
    https://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez długi okres kupowałam na matrasie, ale teraz aros lub nieprzeczytane, najtaniej i najszybciej :) Do matrasa się ostatnio zraziłam, bo książki przyszły lekko pogniecione i brudne, nie wiem czy to były ostatnie sztuki czy coś innego, ale było mi przykro ;/ w szczególności, że to nie było małe zamówienie i od tamtej pory już nic z matrasa nie zamówiłam ;( ale może kiedyś jeszcze się uda :) nie tracę nadziei, że to był jednorazowy wybryk :)

    Zapraszam: reviewjunkiebook.wordpress.com

    ps. tak jak mówiłam na insta, wróciłam poszperać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka