Bookathon czas zacząć!/ LIPIEC 2016


Już od jutra rozpoczyna się letnia edycja Bookathon'u, czyli maratonu czytelniczego, organizowanego przez Anitę z Book Reveiws by Anita i Ewelinę Mierzwińską. Dzisiaj chciałabym pokazać moje Bookathonowe TBR, czyli co zamierzać przeczytać w trakcie Bookathon'u.

Dzień 1
Wakacje z duchami 
Ta książka czekała na mnie od dłuższego czasu i właśnie nastała jej kolej. Przyznam, że horrory to nie jest moja najmocniejsza strona. Zazwyczaj po przeczytaniu jakiegokolwiek z nich nie potrafię później zasnąć w nocy, ale miejmy nadzieję, że nie będzie aż tak źle.
320 stron

Dzień 2
Dokończenie lub rozpoczęcie serii
Tutaj króluje ta sama pozycja co w pierwszym dniu, czyli "Anna we krwi". Kendare Blake napisała drugi tom Anny, ale nie został wydany w Polsce.
320 stron


Dzień 3
Autor o twoim imieniu lub inicjałach
W tym wyzwaniu postanowiłam postawić na angielską klasykę i poznać losy  `legendarnego"Heathcliff'a, czyli "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte
336 stron




Dzień 4
Lato z kryminałem
Moje lato z krymianłem stanie się Mroźne, za sprawą "Zaginięcia" Remigiusza Mroza.
507 stron




Dzień 5
Książka z twoim wymarzonym zawodem
Zawsze chciałam zostać architektem, tak jak Anna, bohaterka mojej ulubionej książki - "Planu"!
574 stron






Dzień 6
Wakacyjna miłość
Z tym wyzwaniem miałam niemały problem, ponieważ nie mogłam znaleźć w mojej biblioteczce książki z wakacyjną miłością, ale w końcu zdecydowałam się na "Ten jeden rok", czyli poszukiwania zaginionej wakacyjnej miłości.
360 stron



Dzień 7
Przeczytaj podczas całego tygodnia 1500 stron
Podsumowując wszystkie książki wychodzi: 2097! Życzcie mi powodzenia. Mam nadzieję, że uporam się z wszystkimi książkami, bo zapowiadają się naprawdę dobrze.


A Wy? Bierzecie udział w Bookathonie? Czytaliście, którąś z książek? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :D Do następnego napisania :*

Amy

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Z twoich pozycji czytałam jedynie "Annę we krwi" - bardzo przyjemna lektura 😉
    Za Mroza muszę się wreszcie wziąć, może w połowie wakacji? Zobaczymy 😉
    Tak, czy inaczej również biorę udział, więc trzymam kciuki za nas obydwie 😉
    Pozdrawiam!
    zaczytana-iadala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przeżyję "Annę we krwi" hahahaha. Ja również trzymam za ciebie kciuki :*

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Powodzenia z Bookathonem. Sama czekam na następną edycję, ponieważ za późno się ogarnęłam i nie zdążyłam skompletować wszystkich książek na czas. Jednak w moim przypadku dwa dni to za mało.

    Pozdrawiam
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :* W takim razie mam nadzieję, że weźmiesz udział w następnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych książek czytałam tylko "Ten jeden rok", ale bardzo mogę Ci ją polecić! Co prawda pierwszy tom był lepszy, ale z drugim również spędziłam miło czas.
    Ja również biorę udział w akcji, więc jeśli jesteś ciekawa moich planów czytelniczych - zajrzyj na bloga.

    P.S. Życzę samych dobrych książek i mnóstwa czasu na czytanie :-)

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję 😙 już zaglądam na twojego bloga 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nieźle ;) ja wybrałam troszkę inne pozycje, ale Twoje też są ciekawe ;) Powodzenia w Bookathonie mam nadzieję, że podołamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😄 ja też mam taką nadzieję 😂 Tobie również życzę powodzenia 😚

      Usuń
  7. Rowniez biore udzial 💕 Dzisiaj na bloga wleciał mój stosik, zapraszam ;)
    www.zakatekfangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 😄 juz zaglądam 😘

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej z Twoich książek ale życzę powodzenia. Zapowiada się pracowite lato u Ciebie 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek:( Życzę Ci powodzenia!
    Zapraszam do siebie: http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chciałabym brać udział w tych wszystkich super akcjach, ale niestety, nie mam tyle czasu ;((
    Żadnej z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam, jeszcze. Na pewno w moje łapki trafi Remigiusz Mróz, a do reszty to nie wiem. Może.

    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbowałbym ale ostatni podpunkt wydaję się dla mnie za trudny.
    No chyba, że przeczytałbym komiksy. Można taką listę z nich zrobić?
    Ogólnie zapraszam do siebię :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/07/kapitan-ameryka-wybraniec.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pardzo ładny stosik się szykuje. Mam nadzieję, że udało ci się przeczytać wszystkie :) Pozdrawiam kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jak żałuję, że zupełnie nie mam czasu na bookathon :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Ola z http://pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka