#21 "Zaginięcie" Remigiusza Mroza

Tytuł: Zaginięcie
Autor: Remigiusz Mróz
Ilość stron: 509
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Kategoria: literatura młodzieżowa
Wydanie polskie: 2016
Wydanie oryginalne: 2007
Cena z okładki: 34,90 zł
Ocena: 8/10

Chyłka i Kordian  znowu na tropie! Para adwokatów  nadchodzi w kolejnej odsłonie! Tym razem młodzi prawnicy podejmą się obrony małżeństwa, którzy zostali oskarżeni o zabójstwo swojej trzyletniej córki. Ale od początku coś tu nie gra...
Rodzice twierdzą, że tego nie zrobili. Alarm w domu był całą noc włączony, co zostało potwierdzone. Więc w jaki sposób zniknęła Nikola? Ciała nie znaleziono. Czy małżeństwo rzeczywiście jest niewinne?

Uwielbiam książki Remigiusza Mroza. Kasacja nie zachwyciła mnie jakoś szczególnie, ale zaintrygowała na tyle bym sięgnęła po kontynuację. Nie spodziewałam się jakiś rewelacji, ale moja ocena "Zaginięcia" zaskoczyła mnie samą.

Joanny Chyłki chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Bezkompromisowa prawniczka, zawsze wie co powiedzieć. Czasami zbyt bezczelna, sarkastyczna. Zawsze mówi to co myśli i robi to co chce. Ktoś kojarzy? Tej bohaterki nie sposób nie polubić. Chyba właśnie jej wybuchowy charakter wzbudził moją sympatię. Jej rozmowy z Kordianem nie raz powodowały, że śmiałam się na głos.

"Zaginięcie" do ostatniej strony trzyma w napięciu. Przeczytałam ją jednym tchem. Bez żadnych ogródek polecam Wam tą książkę :)


Amy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2014 My Library , Blogger