#23 "Ukryta łowczyni" Danielle L. Jensen

Polski tytuł: Ukryta łowczyni
Oryginalny tytuł: Hidden Huntress
Autor: Danielle L. Jensen
Ilość stron: 512
Wydawnictwo: Galeria Książki
Kategoria: fantasy
Wydanie polskie: 2016
Wydanie oryginalne: 2015
Cena z okładki: 36,90 zł
Ocena: 8/10
UWAGA! W tej recenzji mogą się pojawić spojlery do poprzednich części,
więc jeśli ktoś jeszcze nie czytał książki to zastanówcie się zanim przeczytacie tą recenzję :)

Więc Cecile mieszka teraz ze swoją matką Trianon, jest wschodzącą gwiazdą opery i wkrótce ma zastąpić swoją matkę na wielkiej scenie. Oczywiście jak to często bywa, sprawy się komplikują. Obietnica Cecile, którą złożyła Thibault'owi, tyranowi sprawującemu władzę w mieście pod górą, można powiedzieć, że swojemu teściowi :)

Cecile zobowiązała się do znalezienia i zabicia Anushki, czarownicy, która pięćset lat temu uwięziła wszystkie trolle w Trollus. Dziewczyna podczas poszukiwań czarownicy, zgłębia zakamarki magii, bardzo czarnej magii, przecież z tego nie może wyniknąć nic dobrego...

Zauważyłam, że druga część trylogii zawsze, ale to ZAWSZE (przynajmniej jak dla mnie) jest najnudniejsza. Muszę z przykrością przyznać, że tak samo było w przypadku "Ukrytej łowczyni", choć nie tak do końca.

Na początku bardzo ślamazarnie szło mi czytanie. Długo mi zajęło przebrnięcie przez pierwszą połowę książki, ale później porwała mnie bez opamiętania. Naprawdę, to co działo się na kartkach tej książki... uh, nie sposób opisać.

Zdażyło się tak wiele rzeczy, o których nawet nie mogłabym pomyśleć. Danielle Jensen bardzo sprytnie rozrzuciła elementy układanki, wodziła mnie za nos aż do samego końca. 

Jestem zakochana w tej serii. To jedna z moich ulubionych, dlatego i Wam serdecznie ją polecam :)


Amy

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka