# 1 "13 reasons why" RECENZJA


Pewnie wielu z Was słyszało o serialu "13 powodów dlaczego".  Ostatnio było o nim bardzo głośno na wielu portalach społecznościowych. Ja dzisiaj postaram się trochę przybliżyć to wszystko i przedstawić swoją opinię, ale ostrzegam, że nie będzie zbyt pochlebna...

Clay Jensen otrzymuje pudełko, w którym znajduje się siedem kaset z trzynastoma nagraniami, które nagrała Hannah Baker, dziewczyna, która niedawno popełniła samobójstwo. Nastolatka opowiada w nich o trzynastu osobach i ich czynach, które sprawiły, że popełniła samobójstwo. Każda z tych osób dostaje pudełko z kasetami, a po ich przesłuchaniu ma je przekazać kolejnej osobie z listy.

Szczerze mówiąc dla mnie ten serial był stratą czasu. Obejrzałam go do końca (całe 13 odcinków), ale nie urzekł mnie szczególnie. Nie rozumiałam niektórych powodów, dla których Hanna się zabiła, a jedyna rzecz z powodu, której obejrzałam całość było ciągłe trzymanie w napięciu. Pod koniec każdego odcinka Clay włączał nowe nagranie i odcinek się kończył trzymając widza w niepewności czyje nagranie jest następne. Oczywiście sama dałam się nabrać na ten zabieg jak chyba większość z nas. Byłam bardzo ciekawa, kiedy nadejdzie czas na kasetę Claya, bo w sumie nie rozumiałam czemu on miałby być powodem do samobójstwa Hannah. Przecież był w niej zakochany i tak naprawdę nie wyrządził jej żadnej krzywdy i tutaj też się zawiodłam, bo rozwiązanie tej zagadki było tak samo bezsensowne jak cały ten serial.

Widziałam ostatnio, że powstanie drugi sezon "13rw", ale szczerze mówiąc jakoś mnie nie ciągnie żeby go obejrzeć.

Ja osobiście nie polecam Wam tego serialu, bo był naprawdę... nie potrafię tego określić. Po prostu mi się nie podobał, o!

Do następnego :)

3 komentarze:

  1. Mnie osobiście spodobał się ten serial. To, że trzymał w napięciu było na plus. Daje też sporo do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją przeczytać! Co więcej, dodałam już do koszyka i myślę, że po weekendzie będzie już u mnie, a wtedy w końcu będę miała własne zdanie na temat tej historii! :)
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam również do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znowu na odwrót, bardzo mi się podobał! :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2014 My Library , Blogger