Moja TOPka 20 filmów dla nastolatek

Przedstawiam Wam 20 moich ulubionych filmów, a z powodu tego, że jestem nastolatką nazwałam ten "ranking" TOPką filmów dla nastolatek :) Nie są ułożone w jakiejś specjalnej kolejności, jedynie na pierwszym miejscu umieściłam "Czas na miłość", ponieważ jest to mój ulubiony film. Najlepszy jaki dotąd w życiu oglądałam dlatego wszystkich Was bardzo zachęcam do jego obejrzenia :)

1. Czas na miłość

Uroczy film opowiadający o życiu Tim'a Lake'a, który w wieku 21 lat dowiaduje się, że może podróżować w czasie. Doskonałe połączenie melodramatu i komedii. Nie raz śmiałam się oglądając ten film, ale w między czasie wylałam też trochę łez. Ten film dał mi sporo do myślenia. Jest jako pierwszy na mojej liście chyba z tego powodu, że stał się moim ulubionym. Po prostu się w nim zakochałam i serdecznie Wam go polecam.

2. Zostań, jeśli kochasz

Klasyk, więc warto o nim wspomnieć. Mia gra na wiolonczeli, jest to jej największą pasją odkąd odkryła ten niesamowity instrument. Pewnego razu spotyka Adama, początkującego gitarzystę zespołu rockowego. Jak to w typowych love story, dwójka tych młodych ludzi zakochuje się w sobie. Ich związek przeżywa wzloty i upadki aż do wypadku, w którym uczestniczy Mia i jej rodzina. Cały świat tych dwojga wywraca się do góry nogami. Rodzice Mii umierają na miejscu wypadku, jej brat kilka dni później w szpitalu. Dziewczyna staje przed trudnym wyborem, czy odejść razem z bliskimi, czy wybudzić się ze śpiączki i żyć

3. Now is good


4. LOL

5. Paranoja

6. Iluzja

7. Iluzja 2

8. Hansel i Gretel

9. Intruz

10. Zanim się pojawiłeś

11. Porwanie

12. Piękne istoty

13. Ostatnia piosenka

14. Charlie

15. Gwiazd naszych wina

16. Stuck in love

17. Szkoła dorastania

18. Wciąż ją kocham

19. Najdłuższa podróż

20. Love Rosie

Amy Hall :)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Świetny post. Wprawdzie oglądałam z nich tylko kilka, ale najbardziej zapadły mi w pamięci "Zostań jeśli kochasz" i "Zanim się pojawiłeś":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak! To naprawdę dobre filmy

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka