#27 "Waleczna Czarownica" Danielle L. Jensen

Polski tytuł: Ukryta łowczyni
Oryginalny tytuł: Hidden Huntress
Autor: Danielle L. Jensen
Ilość stron: 512
Wydawnictwo: Galeria Książki
Kategoria: fantasy
Wydanie polskie: 2016
Wydanie oryginalne: 2015
Cena z okładki: 36,90 zł
Ocena: 10/10

UWAGA! W tej recenzji mogą się pojawić spojlery do poprzednich części, więc jeśli ktoś jeszcze nie czytał poprzednich części to zastanówcie się zanim przeczytacie tą recenzję :)

Jest mi teraz przykro, bo właśnie zdałam sobie sprawę, że skończyła się jedna z moich ulubionych serii. Jeśli czytaliście moje recenzje poprzednich części to zapewne wiecie, że zakochałam się w historii Cecile.

Cecile i Tristan zabili Anushkę i zdjęli klątwę. Można by pomyśleć, że WRESZCIE SIĘ udało - osiągnęli wymarzony cel,... ale rzeczywistość jest zupełnie inna. Teraz zaczyna się walka pomiędzy trzema wrogimi obozami: Trianon, którego chronią Cecile, Tristan i jego sprzymierzeńcy, poplecznikami Thibualta a Angulom'em i jego "współpracownikami".

Wydarzenia rozgrywają się na całej Wyspie. Priorytetem Cecile i Tristana staje się obrona Wyspy przed Angulome'm i Thibualt'em przez co ich uczucie po raz kolejny zostaje wystawione na próbę,... ale czy na pewno? Tego nie mogę Wam zdradzić, musicie się przekonać sami.

Wartka akcja powoduje, że nie sposób się nudzić przy tej książce. Fabuła doskonale skonstruowana, bardzo barwna z licznymi szczegółami.

A koniec... nie potrafię tego opisać. Przyprawił mnie o tyle łez, że później nie mogłam zasnąć. Nigdy by się czegoś takiego nie spodziewała! 

Jestem pewna, że jeszcze nie raz wrócę do trylogii "Klątwa". Mogę śmiało zaliczyć ją do grona moich ULUBIONYCH książek, a nie jest ich wiele. Bardzo rzadko zdarza się, żeby jakaś książka aż tak mi się spodobała. BARDZO serdecznie Wam ją polecam!!!!


Amy

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. W niektórych miejscach przymykałam oczy, żeby sobie nie zaspojlerować :D Mam za sobą tom pierwszy i świat, który wykreowała autorka oraz barwne postaci są niesamowite. Muszę jak najszybciej zabrać się za czytania kolejnych części :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wprawdzie nie zajmuje zaszczytnego miejsca w rodzinie ulubionych, ale z czystym sumieniem mogę ją zaliczyć do bardzo, bardzo lubianych :D Myślę, że też jeszcze kiedyś wrócę do świata trolli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta trylogia jest cudowna. ♥ Zakończenie trochę smutne, ale też pięknie, aż musiała je przeczytać kilka razy bo nie mogłam uwierzyć, że to koniec i to taki.
    Smutno mi, że to już koniec. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! To co było na końcu, ehhh... nie do opisania :'(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka