Serialowo #1


Przedstawiam Wam moich TOP 8 ulubionych seriali. Mam nadzieję, że Was zainteresują :) Miłego wieczoru!

1. Sherlock

Sherlock to moja jedyna i największa miłość mojego życia! Nigdy mi się nie znudzi jego oglądanie. Powtórze jeszcze raz: jestem ZAKOCHANA w tym serialu!!!

2. The Vampire Diaries
Jeden z moich ulubionych. Swego czasu miałam fazę na wampiry, wiecie, zmierzch itp. Niedawno był koniec 8 (ostatniego) sezonu i tak trochę przykro mi się zrobiło, bo naprawdę dużo czasu spędziłam z tym serialem <3

3. Riverdale
Po zakończeniu Pamiętników Wampirów miała lekką chandrę, ale kiedy zaczęłam oglądać Riverdale zupełnie zapomniałam o wampirach. Zakochałam się w tym serialu. Może fabuła nie jest jakaś bardzo oryginalna, ale zakochałam się w klimacie tego serialu.

4. Gra o tron
Całkiem niedawno było dosyć sporo szumu wokół tego serialu i książek. Pomyślałam sobie, że nie zaszkodzi jeśli sama przekonam się czy to rzeczywiście taki fenomen. Jakoś nie zachwycił szczególnie, ale nawet mi się spodobał.

5. The 100
Za mną dopiero pierwszy sezon The 100, ale jestem pozytywnie zaskoczona, bo o ile taka tematyka ludzkości powracającej na Ziemię za bardzo mnie nie interesowała, tak ten serial bardzo mnie zaciekawił.

6. SKAM
Każda nastolatka już chyba słyszała o SKAM. Serial porusza tematy młodych. Przyjaźń, miłość i seksualność. Tymi trzema słowami można opisać ten serial.


7. The Originals
Spin-Off Pamiętników Wampirów. Ciekawy, choć ma wrażenie, że to taki odgrzewany kotlet po pamiętnikach.


8. 13 Reasons Why
Amy Hall

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Sporo interesujących produkcji. Ja osobiście mam duże zaległości w oglądaniu seriali. Udało mi się obejrzeć jeden odcinek 13 powodów, zaciekawiła mnie tak produkcja bo dość wiernie oddaje klimat książki. Słyszałam też wiele dobrego o Sherlocku.

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadokasiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK! Polecam ci Sherlocka z całego serca! Jak dla mnie genialny <3

      Usuń
  2. Wypowiadać się mogę tylko na temat GoTa i Sherlocka, bo tylko to z tego zestawienia znam ;D Adaptacje książek Martina szanuję do 4 sezonu. Potem to spora klapa. Sherlocka zaś uwielbiałam będąc w gimnazjum chyba, ale ostatnio próbowałam do niego wrócić i nijak mi wyszło. Ciągle mam do nadrobienia najnowszy sezon.

    OdpowiedzUsuń
  3. The Originals nie dałam razy zmordować, odpadłam chyba po trzech odcinkach. Za to Pamiętniki dzielnie dokończyłam!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

My Library © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka